كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آدرس
آموزش
آموزشهای آزاد
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه ها
امتحانات
خانه خلاق تنکا
خدمات آموزشی
خدمات الکترونیک
دانش آموختگان
دسترسی سریع
زمان ديجيتال سرور
فرهنگی و دانشجویی
معرفی
منو
هدر
همایش ها
ورود
اخبار
1398/11/14 دوشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور در حاشیه نشست هیات رئیسه دانشگاه:
برگزاری حدود 605 هزار نفر آزمون الکترونیکی در نیمسال جاری / سهم 24 درصدی برگزاری آزمون های الکترونیکی

.

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: آزمون پایان نیمسال اول 98-99 دانشجویان دانشگاه پیام نور از اول دی ماه آغاز و تا 24 دی طبق برنامه زمان بندی، به صورت متمرکز و همزمان در داخل و خارج از کشور ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدرضا زمانی امروز در حاشیه جلسه هیات رئیسه با عنوان اینکه آزمون های دانشگاه پیام نور در نهایت دقت و با حفظ امنیت خاطر دانشجویان برگزار می شود، افزود: در نیمسال جاری، 2 میلیون و  889 هزار نفر آزمون  برای  391 هزار و 396 نفر دانشجو در 484 مرکز داخل کشور در حال برگزاری است.
وی افزود: در حال حاضر 604 هزار و 196 نفر آزمون الکترونیکی در 507 مرکز داخل و خارج از کشور دانشگاه پیام نور برگزار می شود.
دکتر زمانی با اشاره به روند رو به رشد دو سال اخیر دانشگاه در افزایش سهم آزمون های الکترونیک خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور در رویکردی جدید به دنبال تقویت زیرساخت های الکترونیکی برای برگزاری آزمون های آنلاین و الکترونیکی با هدف تبیین مدیریت سبز، حذف کاغذ و حفظ محیط زیست است که در این زمینه نیز پیشرفت های قابل توجهی داشته است و در این نیمسال24 درصد آزمون های پایان ترم دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر